Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Elisabet - 25 februari 2012 15:06


Vinnaren i Februaris hundfototävling, Labradoren Windleaf Divine Design (Colette), Ägare: Emma Brantsjö, Åkersberga



2:a pris - Karelska Björnhunden Nova, ägare: Kenny Borg


  3:dje pris: Aussien Emil i badartagen, ägare: Emma Karlsson, Piteå


    4:jde pris - Nova har en slappardag i hängmattan, Susanne Nilsson, Piteå


Det var mycket svåra att välja ut vinnarbilden men tillslut vart det den lilla söta labradorvalpen Windleaf Divine Design. kallas för Colette

Nu kommer denna underbara lilla varelse få pryda min bloggsida i en hel månad Ägare till henne heter Emma Brantsjö och bor nere i Åkersberga.
Nu till lite annat kommer nu att jobba hela helgen och fram till torsdag till veckan sedan är jag LEDIG jippi jippi men man har fullt upp iallafall fast man är ledig.
På fredag till veckan ska jag baka bullar här hemma. på lördag ska ut och kolla på ssrk utställningen som är ute i öjebyn.
Nu har inte jag anmält någon hund till denna utställning kommer att följa med en bästa kompis till mig som kallas då för kotten hon ska ställa ut sin Golden på denna utställning.
Men nästa söndag kommer det att bli en mycket tidig morgon för mig och gubben då ska vi upp till överkalix och ställa ut Karelarna oj så skoj det kommer att bli det är då näk som har sin utställning där uppe.
Vi kommer att åka ut till Holmträsk ( piteå) och hämta upp Glorias kullbror Rocky då får syskonen vara med varanndra hela dagen.
Har inte tid att skriva mera men ni ska ha en bra vecka på er allihopa. / kramisar till er alla från kakan med doggsen
Ovido - Quiz & Flashcards