Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Elisabet - 31 mars 2012 18:11

Nu har Qvinny fått hem sitt ur snygga halsband som bästa Anna- Carin Johansson har sytt. Hennes bloggsida finns på min Fb sida gå gärna in och kolla ni kommer inte att ångra er för dessa saker hon gör är av bästa kvalite för här hemma i stugan är vi så himmla nöjda över halsbanden och kopplen som hon har sytt.



   
Imorgon ( söndag) kommer vi att åka ut på en inoff- utställning på Nolia och träna lite hundar att gå fint uppe i ringen det är alltid nyttigt att uppdatera doggsen på detta för kommande utställningar till våren/ sommaren. Svärdotten emma skulle ställa ut Qvinny på denna utställning men hon är tvungen att hoppa in och jobba extra natt på sitt jobb så emma kommer nog inte hem föreän ca kl 04,00 eller 05:00 på söndags morgonen så hon måste få sova i ett par timmar.

Men dom skulle komma ut till Nolia lite senare då har jag min systerdotter emma som nog kommer att hoppa in och ställa ut Qvinny eller så gör min bästa syrra (Sussi) det, här lånar vi hundar av varanndra ( he he he.

Ulla har anmält gammel Tina i veteranklassen så jag har lovat Ulla om hon inte orkar att ställa ut Tina så gör jag det.

Jag kommer att uppdatera bloggsidan  igen så fort jag får lite ledig tid över.

OBS! OBS!  NU HAR VI BARA EN PLATS KVAR TILL VÅRAN PRIVATA EFTERSÖKSKURS FÖRST TILL KVARN GÄLLER. DETTA ÄR BINDANDE ANMÄLAN. 

MEIJLA OSS DEN SOM ÄR SUGEN PÅ ATT GÅ PÅ DENNA TREVLIGA OCH HÄNDELSERIKA EFTERSÖKSKURS.

/ Kakan med spårnäsorna
Ovido - Quiz & Flashcards