Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Elisabet - 25 april 2012 16:41


Nu måste väl snön försvinna fort får vi lov att hoppas på för nu vill vi ha barmark!


Oj så himmla skönt nu är jag ledig i 3 dagar jäklar vad jag har sovit ut idag ( onsdag) men det behövde jag man har varit på tok helt slut på jobbet det tar på att jobba 9 dagar på raken men nu får jag skylla mig skälv för jag hade tagit på mig att gå ut och jobba extra. Nu kommer jag inte ta på mig extra jobb på mitt jobb för jag har så mycket för mig med annat här hemma. Som jag har skrivit tidigare så har vi även egna hundar att träna här hemma.

Måste ta och baka upp med go fika här hemma i stugan så att vi har när vi sätter igång uppe i skogarna med våra privatkursare.

Vi hade även jobbarmöte på jobbet igår och med de saker som vi sa till om verkade mycket posetivt och det är jag mycket glad över.

 
Har väl inte så mycket att skriva om just nu men det kommer att bli mera sedan när vi sätter igång med våra träningar uppe i skogarna för då brukar det jämt hända roliga saker varje gång.
 

Ni ska ha en bra vecka på er allihopa/ kakan med spårnäsorna.


OBS!
GLÖM EJ ATT ANMÄLA ER TILL NORRLABBENS INOFF-VILTSPÅRSPROV SOM KOMMER ATT BLI HÄR I YTTERSTA, PITEÅ I JUNI MÅNAD.
FÖRST TILL KVARN GÄLLER. DET FINNS BARA BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER TILL DENNA ROLIGA OCH HÄNDELSERIKA SPÅRHELG.

FÖR MERA INFO OM ANMÄLAN OCH BETALNING GÅ DÅ IN PÅ NORRLABBENS HEMSIDA OCH LÄS.

VÄLKOMMNA!
Ovido - Quiz & Flashcards