Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Elisabet - 31 januari 2013 19:27

Oj vad himmla skönt det är när man kan vara ledig i ett par dagar för att ladda upp batterierna för det behöver man ibland.


Jag är då så himmla glad har fått ihop ett stort gäng på intresseanmälan på vårat jobb om massage det är visst många som är intresserade av detta och det är himmla kul.
Och tänk att man har fått dom som sitter inne på sina kontor ut och röra på sig Jippi Jippi även dom märker nog att det är nyttigt att komma ut och röra på sig.

Ska försöka att få ihop ett hundgäng för träning ute i Bergsviken (Piteå) hos Yvonne Fångs lokaler som man då kan hyra. Det är visst himmla fint att vara i denna lokal för träning av hund/hundar det kommer att bli kul. Hade tänkt mig träning på inkallning, lydnad mm. Har ej bestämt mig än villken av våra hundar som jag kommer att ta med mig dit ut när det blir dax för denna hundträning. Rataxes  

Rebecka kommer nog att ta med den ur söta Great Danes Rataxes för träning dit ut. Måste kolla först upp hur hon jobbar och även jag jobbar vissa helger men jag ska nog knåpa ihop ett datum som skulle kunna passa alla om det nu går.

Fy vad det har kommit snö ute men jag och många till hoppas att snön försvinner fort så man kan sätta igång med träningarna uppe i storskogarna för det är ett stort gäng som längtar tills det blir dax..
Ni ska ha det så mycket bra allihopa/ kramisar kakan

OBS!
 
VÅRAN FASTA TELEFON HÄR HEMMA FUNGERAR EJ FORTFARANDE DET TUTAR BARA UPPTAGET NÄR MAN RINGER HEM TILL OSS PÅ VÅRAN HEMTELEFON.
NI KAN NÅ OSS PÅ VÅRA MOBILER!

Skapa flashcards