Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Elisabet - 11 april 2013 18:26

  Nu går jag på värktabletter och vila om jag inte känner mig bättre tills på måndag måste jag nog till läkaren tyvärr men det får vi se då.

Igår hade jag fin besök här hemma syrran och min systerdotter kom förbi mig och hälsade på med hundarna. Vi hade mycket trevligt som vanligt drack kaffe och fikade go fika. Emma K hjälpte mig att ta lite gulliga kort på gammla Zacke när han bar på kaninen men oj vad han tyckte att den var mycket tung den måste ha vägt ca mellan 5- 6 kg tror jag för himmla tung var den.

Bara jag känner mig bättre så ska brudarna och jag träna lite jaktträning med dom 4 benta man ser på hundarna att dom tycker att det är så himmla skoj att aktiveras med något och vad gör man inte för sina kära 4 benta saker här hemma. Men först måste jag bli frisk i min nacke och axel innan man tränar hundarna.

Svärdotten Emma N kom förbi oss igår på förmiddagen med gammla Qvinny (men hon är mera som en unghund he he he) och den bedårande söta lilla labbe killen Castor oj villka labbepussar jag fick.

Här kommer det lite bilder på gammla Zacke när han bär den tunga och stora kaninen i munnen men visst är han söt gammla gubben.

     
Ha en bra kväll på er allihopa / kramisar kakan med spårnäsorna

Ovido - Quiz & Flashcards