Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Elisabet - 21 april 2013 15:35

Nu har jag jobbat min helg klart för denna gång oj så skönt att få bort detta men vi brukar ha det mycket bra och roligt min jobbarkollega och jag när vi jobbar ihop och så ska det ju vara.


Håller på att förbereda oss för våran eftersöksdag som v kommer att ha början av maj månad.
Nu var det tänkt att vi skulle ha detta söndagen den 5 Maj men vi var tvungna att ändra datum för detta så då bllir det istället lördagen den 4 Maj och kul kommer det att bli oj vad man längtar.  Kan bara skriva att det kommer att bli en mycket händelserik dag med Lasse Lundman och vi kommer även att fika och äta gott så brukar det vara när vi har kurser mm.


Nästa helg så kommer jag att starta igång Rataxen i spåreriet han fick lukta på en klöv igår ( lördag) han luktade och luktade sedan ville han ju natulitvis behålla den men det fick han inte för mig.


Kommer även att sätta igång Lilly i spåreriet så man har fullt upp här hemma i stugan men kul är det annars så skulle man inte hålla på som man gör. Och det bästa av allt det är när man ser resultaten på hundarna när man går på prov med dom.


Ska ut och gå med dom glada 4 benta på en skön promenad ute för inne ska man då inte sitta om det är vacker väder ute.


Har inte tid att skriva mera för denna gång, men ni ska ha en bra vecka på er allihopa / kakan med flock

Ovido - Quiz & Flashcards