Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Elisabet - 6 juni 2013 11:21

Rataxes har gått sitt första träningsspår i öppenklass i söndags. Och han var en duktig kille hade även skottprövning på honom och det vart godkänt.

Det har varit mycket för mig senaste tiden men kul har man haft det man ska då inte klaga på att man inte har något att göra för det har jag alla dyngnets timmar om jag vill men man måste ju faktiskt sova och vila upp sig i mellanåt.

Imorgon ( fredag) ska gubben och jag åka iväg och köpa hem sommarplantor och göra det fin här hemma på våran gård hoppas att jag hittar allt i blommväg som jag vill ha hem.

Lilla Castor med sin fina rosett samling. Ägare: Emma N  

Oj så himmla skönt det ska bli för nu har jag gått på min 3 dagars ledighet så jag har ju en hel del att göra här hemma.

Kommer även att klämma in lite tid till träning av Lilly och Radaxen i spåreriet dom bara tycker att detta är så vansinnit roligt man ser det på dom när dom arbetar på uppe i spårskogen.
Kommer att anmäla dom på rörliga viltspårsprov under sommaren och hösten skulle vara himmla kul om jag lyckades att få dessa 2 hundar till SEVCH under detta år. Det skulle då vara i sådanafall första gången för mig att få en Grand danois till detta det skulle vara häftigt man ska alldrig ge sig.

Har ej tid att skriva mera för jag har så mycket att göra här hemma/ kramisar kakan med flock

Skapa flashcards