Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Elisabet - 19 oktober 2013 15:54

Har hängt upp nytvättade gardiner uti våra fönster och har hållit på att städa upp efter vi har haft fönsterbyten i hela vårat hus men nu jäklar har det blivit klart. Nu tog det ju bara 2 dagar för killarna att byta ut alla våra fönster men jag har varken haft tid och ork att städa upp ordenligt efter detta.

Förra helgen ( lördag) då var jag uppe i spårskogen och tränade hundar istället för att städa. Jag tycker att det är prio 1 att hålla igång hundarna för städa hinner man faktiskt att göra lite senare när man får tid över. Nu har Gloria löpt klart så nu kan man släppa henne igen uppe i dom stora älgskogarna för skogen har hon längtat efter.
         
Idag har jag haft syrrans bedårande labbevalp Django på fin besök här hemma i stugan när matte susanne och emma skulle åka bort över dagen. Vi har goat och haft valpmys, varit ute och tränat lite utställningsträning med lillen och har även hunnit med att gå ett litet valpspår med Django och han är ju bara så himmla duktig fast han är så liten än.

           
I morgon söndag blir det lite spårträning igen uppe i skogen det är bara att passa på medans man kan innan snön kommer.


OBS! GLÖM EJ ATT GÖRA INTRSSEANMÄLAN TILL MIG FÖR NI SOM HAR GÅTT PÅ SPÅRTRÄNINGAR UNDER DETTA ÅR FÖR MIG OCH KOTTEN. JAG KOMMER ATT HA SPÅRAVSLUTNING FÖR MERA INFO OM JUST DETTA SÅ GÅ IN PÅ DET INLÄGGET SOM STÅR SPÅRAVSLUTNING / kAKAN MED SPÅRNÄSORNA

Ovido - Quiz & Flashcards