Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Elisabet - 20 oktober 2013 17:00

 Jag gick med Rataxen tidigt på morgonen ett träningsspår i öppenklassen och det gick super bra och han fixade återgången mycket bra, så omdömet på honom vart ua igenom hela spåret och han hittade viltdelen direkt.


        Sedan var jag hemma ett tag och sen kom syrran och hämtade upp mig då åkte vi upp till skogen nu var det lilla Djangos tur att gå sitt valpspår ( nu hade jag gjort det lite längre både med raksträckan+ vinkeln) och även denna lilla kille gick super bra igenom sitt spår ( nu är Django ej fyllda 4 månader än så jag / vi är mallig över honom).

    Sedan fick svärdottens lillesyrra Linda, N gå ett latemansspår med gammla Zacke ( detta spår hade då Rataxen gått tidigare på morgonen) och där var Linda mycket duktig som hundförare det var som kul att se.


          Vi hade även lite apporterningsträning med lilla Django och Castor oj vad killarna tyckte det var kul.

 
Vi hade en helt underbar Söndag i skogen! Bättre än så här kan det ej bli!

Ni ska ha det så gott allihopa / kramisar kakan med spårnäsorna

Ovido - Quiz & Flashcards