Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Elisabet - 24 oktober 2013 13:22

  Denna mycket roliga och händelserika dag kommer att bli lördagen den 2 november 2013. Avgiften för detta kommer att kosta 50 kr/person. Medtag gärna en hundjulklapp för max 50 kr. Så byter vi lite julklappar med varanndra och hundarna kommer nog att älska att få öppna sitt paket.


Jag kommer att köpa in, korv, glögg ( alkoholfriglögg). fika, kaffe pepparkakor.


Vi kommer då att gå igenom hur ni tycker det har varit på våra spårträningar som ni har varit på med eran hund / hundar för mig. Kommer även att göra en liten tipsrunda med lite kluriga frågor som rör allt från eftersök på klövvilt och lite om mig och uffe förstås. Den som har flest rätt kommer då att vinna en liten sak av mig. Låter detta något just för er så skynda er och anmäl er på detta.


Sista anmälningsdatum för detta är då torsdagen den 31 /10, 2013. Det är bara för jag måste veta hur mycket jag ska köpa in för just denna spåravslutning. Ni betalar då anmälningsavgiften på plats till mig. Ni är varmt välkommna och ta gärna med era hundar ochså då får det bli hundbus uppe i skogen.


OBS! DENNA AVSLUTNING SÅ GÅR EJ INGA HUNDAR NÅGOT SPÅR./ KRAMISAR KAKAN MED SPÅRNÄSORNA.

Ovido - Quiz & Flashcards