Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Elisabet - 5 december 2013 18:05

Har beställt julklappar via internet hem det är mycket bra och smart sak som jag ej har gjort tidigare år. Nu är det bara att kommplitera ihop lite julklappar till men det kommer vi att köpa här hemma i piteå. Jag har skrivit upp en lista här hemma vad vi ska köpa, än att man ska in till stan och ej veta vad man ska ha så här före jul.

Jag kommer nog att baka lite jul fika här hemma men det mesta kommer vi då att köpa in för nu ska det ej stressas på som man har gjort tidigare år. Det finns roligare saker att göra än att hålla på med all jul stress som många då gör och sedan när julen kommer så är dom helt slut.


Jag håller just nu på med klicker träning på Lilly det är faktiskt himmla kul jag måste ju erkänna att jag var först anti mot detta men jag måste då erkänna att denna inlärning ser jag mycket gott resultat på Lilly.


Just nu är jag hemma fortfarande för min onda rygg men jag har fått en tid till läkaren så då får vi se vad dom säger åt mig.

Ni ska ha det så gott och kramisar till er alla / Kakan med spårnäsorna

Ovido - Quiz & Flashcards