Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Elisabet - 25 september 2014 17:07

Nu var det himmla länge sedan jag uppdaterade min bloggsida så nu är det nog på tiden hi hi hi. Jag har hållt på att träna våra hundar här hemma himla mycket, så man har inte haft riktigt tid för att blogga, men det kan bli så ibland. Jag har både jakttränat och gjort träningsspår till våra hundar så att dom får jobba av sig. Det är det bästa dom vet och framför allt så ser man på hundarna att dom tycker att det är super kul att hålla igång!

                    Nu i morse upptäckte jag att Lilly har satt igång att löpa så nu blir det ingen jaktträning mm på henne på ett tag. Nu är det bara även att invänta att Gloria och Mia ska ochså sätta igång med löperiet.

I lördags datum 20/9 var vi på en så underbart och fint barndop det var vårat älskade barnbarn Felicia som döptes. Jonas och Emma hade gjort så himla fint med dukning m.m Det såg faktiskt ut som ett prinsessa barndop och det var i inslag av rosa. Bilder från barndopet kommer att komma ut på ett par dagar på min bloggsida. Det var så himla vackert både i kyrkan och i kyrkcenteret där vi hade dop fika m.m, nog fick man alltid en liten tår i ögat.


Har funderat på att ställa ut Lilly på ssrk utställningen uppe i Boden i oktober men har ej bestämt än hur vi kommer att göra med det.


Har tyvärr inte tid att skriva mera men ni ska ha det så gott / Kramisar kakan med doggsen.

Ovido - Quiz & Flashcards