Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Elisabet - 1 oktober 2014 17:54

Här hemma i stugan har vi fullt upp! Men för tillfället får nu Lilly vila från allt träning här hemma, för denna glada dam har satt igång att löpa! Nu inväntar vi bara in att även Gloria och Mia ska också sätta igång att löpa.


Jag har då haft himmla tur att jag brukar att få låna gammla Qvinny från Jonas och Emma för att träna henne i apporteringen och denna gamla dam hon är faktiskt himmla duktig på detta! Det är så himla kul att få jobba med henne med när det gäller apporteringen och hon älskar att få jobba!

Jag passade på att ta ett gäng bilder på Qvinny nu senast när vi hade henne här hemma så här kommer det kort på den snygga gamla damen från Norrfjärden hon är ju bara för söt Qvinny.

            Har även fått hem ett gäng dummysar som jag beställde av Anna Eriksson för ett tag sedan. Jag ville då ha glada färger så att dom syns och det fick jag super tack för denna snabba leverans av dig Anna. E för dummysarna du är en klippa som fixar saker till oss här uppe i piteå när man kontaktar dig.


Har även fått hem Lillys championattavla från SKK för någon vecka sedan har varit och köpt en fin ram och ramat in denna så nu sitter även den med på väggen med dom andra SEVCH tavlorna. Det börjar faktiskt bli en del tavlor här hemma och många rosetter med en sak som inte är så himmla kul med rosetterna det är att man är tvungen att damma av dom för dom är riktiga dammsamlare hi hi hi.
 
Ni ska ha det så gott allihopa / Kramisar kakan med flock

Ovido - Quiz & Flashcards