Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Elisabet - 14 december 2014 09:05

Igår var jag och Uffe och hälsade på lyckliga nyblivna mamman Lilly och puppysarna uppe i Roknäs! Lilly vart så glad när hon fick träffa mig! Det vart många pussar av henne jag fick! Oj vad Lillys och Takes barn är små och söta och dom är riktiga matvrak dom små liven hi hi hi. Lilly är super duktig att sköta om dom, hon har dunder koll på dom hela tiden hon är en riktig hönsmamma Lilly.

  Jag hade även gjort räksmörgåsar som vi tog med oss upp till Roknäs och det vart mycket uppskattat och gott vad det. Vart även mycket hundsnack m.m men det brukar det lätt bli när man är med hundfolket.


Här lite längre framöver kommer jag att ta kort på Lilly och valparna och det kommer då också komma ut på mina sidor.

För mera info om denna valpkull så kontakta Gunnel, Silverstjärnans Kennel.

Ni ska ha en bra söndag och vecka på er allihopa / Kramisar Kakan med flock..

Skapa flashcards