Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Elisabet - 3 januari 2015 20:18

Oj vad veckorna går fort men det är tur det hi hi hi. Ju fortare våren kommer hit upp till Piteå desto bättre, för då sätter vi igång med våra träningar på hundarna vi har här hemma i stugan!

Tänk nu har vi kommit in på det nya året och det kommer att hända mycket roliga saker då med allt möjligt!

Nyårsafton var vi uppe i Roknäs och hade det mycket trevligt vi åt god mat och hade en lugn nyårsafton. Lillys och Takes valpar dom växer och frodas och nu är det full rulle i valplådan ska ni veta.

Foto: Ulla Nilsson

Till nästa helg hade jag tänkt att anlita min super duktiga fotograf och hon är även min bästa webba som håller fint på alla mina sidor som jag har det är då min systerdotter Emma K. Då hade vi tänkt oss att Emma ska få ta stå kort på valparna då ser man bättre hur dom ser ut när man ställer upp dom små liven. Hade även tänkt att se om det går att filma en liten snutt med dom små när dom busar mm. Det finns 2 st hanar otingade kvar från denna kull för mera info kontakta Gunnel på Silverstjärnans Kennel.

Ni ska ha det så gott allihopa / Kramisar kakan med flock.

Ovido - Quiz & Flashcards