Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Elisabet - 22 september 2015 12:56

Nu är det dax för lite uppdatering på min bloggsida!


Det var länge sedan jag skrev i min blogg, men jag har varken haft tid, ork eller lust. Men så kan det vara ibland.

Vi har haft mycket träningar med hundarna här hemma i stugan och himmla kul är det när man ser resultat på dom. Jag gick på ett rörligt viltspårsprov med Melissa 11 Sep 2015, samma dag som hon vart då 9 månader gammal och hon vart då Godkänd! 

Jag kommer ihåg detta datum så himla bra, för jag slutade jobbet tidigare, för jag var helt slut i kroppen. När jag åkte hem för dagen så skakade jag som ett asplöv i bilen och sen när jag kom hem tog jag tempen och då hade jag 39 i feber då vart det att ta Ipren och lägga mig och vila i någon timme. Sedan åkte vi iväg på prov med Melissa. Jag var lite slut när jag hade gått provet klart med Melissa, men hon märkte nog att matte inte var riktigt pigg för hon inväntade på mig och höll koll på mig efter spåret där hon gjorde sitt spårningsarbete mycket bra. 

Just nu för tillfället är jag sjukskriven men jag håller på att bli gammla Kakan på nytt igen sakta men säkert. Jag har fått så mycket krya på dig hälsningar av goa vänner så man känner att man blir så glad när dom tänker på en.
 
Nu orkar jag inte skriva mera men det får bli ett längre inlägg här senare framöver. Ni ska ha det så gott allihopa / Kramisar Kakan med spårnäsorna.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards