Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Elisabet - 14 april 2013 11:55

 


Igår ( lördag) kom kotten och Carola W förbi oss här hemma så vi drack kaffe och fikade lite sedan bar det av upp till skogen för lite jaktträning med hundarna. Det är tur att man har Carola, W hon håller nu på att uppdatera mig på jaktsidan och även kotten med.


Sedan hade vi passivitetsträning med Sigge oj vad han fick mycket störningar av mig. Jag typ slängde dummysar lite här och där men han skulle jäklar siitta kvar passiv brevid Carola men duktig var han som vanligt Sigge mannen.


Kommer att beställa hem dummysar snart så det som vill beställa ihop med mig och brudarna så är det bara att medela mig om detta. Länken till det företaget som jag kommer att beställa dummysar av heter då, se nedan

www.dummies.se


Nu har jag ej tid att skriva mera men ni ska ha det så gott!


Och det bästa av allt nu är våren på gång här uppe i piteå oj vad det har tinat upp ute/ kramisar kakan med spårnäsorna

Ovido - Quiz & Flashcards