Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Elisabet - 3 februari 2013 11:15

 Men det skulle visst bli varmare här på eftermiddagen ute då kommer jag nog att träna lite    apporterningsträning med Lilly och även lydnad för det skadar alldrig med träning på hund/hundar. Kommer även att ta sparken och sparka med någon hund i dag men jag har ej bestämmnt mig för vem jag ska ta. När jag sparkar med våra hundar tar jag bara en hund i taget annars så flyger man väl all värdens väg annars, nej det gör jag nog inte i allafall men jag tycker att det är lättare att ta en hund i taget när man ska på en sparktur.


Tänk vad det går fort när man är 4 dagars ledig men oj vad himmla skönt det har varit man har faktiskt behövt att ladda upp batterierna här hemma.

Jag längtar som bara den efter 2 st supersnygga jackor som jag har beställt av Jenny på Bamses Bollar.Det kommer då att bli en jacka var till mig och gubben. Nu har det varit himmla lång leveranstid på detta men om man väntar på något gott väntar man alldrig för länge. Det kommer att vara ett tryck bakom jackorna våra med en Karelsk Björnhund på och längst ner ska vi då ha kennelnammnet ska bli kul när detta paket kommer att komma.

Nu har jag ej tid att skriva mera men ni ska ha det så himmla gott allihopa / kramisar kakan med flock.

Ovido - Quiz & Flashcards