Bölegårdens blogg

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Elisabet - 17 februari 2014 17:54

  Igår söndag den 16/2 så var det ssrk/piteås årsmöte uppe i Sjulnässkolans matsal. Jag tror att vi var 16 eller 17 st totalt på detta årsmöte. Man funderar ju faktiskt på vad alla ssrk/piteås medlemmar håller hus?! Men det var en mycket trevligt årsmöte i allafall och det kommer nog att hända mycket roliga saker under år 2014 inom klubben. Ni kan bara gå in på deras fb sida eller gästboken för att hålla er uppdaterade.


Nu till helt annat villken blötsnö vi har ute igen men nog längtar man till våren alltid och det bästa som finns är att få sätta igång med dom olika aktiviteterna med våra hundar här hemma det kommer att bli så himmla super kul.


Syrran och jag har lite planer vad som gäller Lilly och Django men vi får se om det blir av detta år eller till ett senare år. Jag fick förfrågan igår av syrran om jag ville ställa ut Django åt henne när det är ssrk utställning nu i mars månad och natulitvis så sa jag ja det kommer jag att göra. Uffe kommer då att ställa ut Lilly så i morgon ska vi meijla iväg anmälan på dessa sötnösar till denna utställning.

Nu vart det inte så mycket skrivet denna gång heller men det brukar vara lite lungt så här under vintern med hunderiet men vi försöker ändå att hitta på roliga saker med dom i allafall.

Ni ska ha det så bra!/ Kramisar kakan med flock

Ovido - Quiz & Flashcards